Yhdistyksemme

Pohjois-Savon terveydenhoitajayhdistys toimii pohjois-Savon ja Kainuun alueella. Yhdistykseemme kuuluu  reilu neljä sataa jäsentä, joista varsinaisia jäseniä on yli kolme sataa ja opiskelijajäseniä reilu sata.

Yhdistyksellä on omat Facebook sivut; https://www.facebook.com/groups/227678177373523/

Pohjois-Savon terveydenhoitajayhdistyksen hallituksessa toimii puheenjohtaja, sihteeri, jäsensihteeri/ tiedottaja, varapuheenjohtaja ja neljä muuta hallituksen jäsentä sekä opiskelijavastaavat.

Hallituksemme kokoontuu  neljästä kuuteen kertaan toimintavuoden aikana. Kokoonnumme yleensä Kuopiossa/ Siilinjärvellä. Vuosikokouksen lisäksi järjestämme ainakin kerran vuodessa jonkin virkistystapahtuman jäsenillemme sekä tarpeen mukaan muita tapahtumia.

Hallituksen toimintaan kannattaa tulla mukaan,  niin pääsee vaikuttamaan terveydenhoitajille tärkeisiin asioihin. Täällä tapaat terveydenhoitajia erilaisista työpaikoista ja saat uuden näkökulman terveydenhoitajan työhön. Toimintaan voi osallistua hallituksen ulkopuolisena antamalla palautetta ja kertomalla mielipiteensä toiminnastamme tai liittymällä hallitukseen. Uusista hallituksen jäsenistä päätetään aina vuosikokouksessa, joka pidetään vuoden alussa, ja siihen ovat kaikki jäsenemme tervetulleita. Jos olet kiinnostunut toiminnastamme, voit ottaa yhteyttä hallituksen jäseniin, yhteystietomme löytyvät kotisivuiltamme.